sa·men·zwe·ring (dev; samenzweringen; samenzwerinkje)

1 geheim verbond tot het verrichten van een aanslag op iem. of iets

sa·men·zwe·rings·the·o·rie
(dev)

1 complottheorie

com·plot·the·o·rie
(dev)

1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering


Ook al draag ik een T-Shirt met als opschrift "9 11 was een inside job" denk ik toch dat het van buitenaf georchestreerd is. De operatie is echter nog steeds binnen de USA uitgevoerd. LIHOP (Let It Happen On Purpose) is dan ook (voor mij) het meest voor de hand liggende scenario. Allemaal voor nieuwe wetten en oorlogen. En geld.

See the deception

See the deception
Aanslag op Hariri, 2005 (was dit een autobom?)

zaterdag 20 januari 2007

De ene jood is de andere niet

Wolf Blitzer is a Zionist

Download
Dit is een cut uit een interview (8 november 1989) waar Wolf Blitzer (werkt nu voor CNN) en Norman Finkelstein (een anti-zionist) hun zegje doen over de situatie in Israel en de legitimiteit van de staat Israel zelf. Beiden zijn zoon van holocaust overlevenden die naar Amerika gevlucht waren. Het laat goed zien dat er ook veel joden zijn tegen de staat Israel, en dat ze veel moed moeten hebben om daarvoor uit te komen.
Een nog steeds zeer actueel onderwerp, en de uitspraken van de 2 laten blijken dat de situatie er tegenwoordig nog niet beter op is geworden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Er zijn verschillende Zionisten. Volgens Barry Chamish zijn er 4 soorten. Een van die Zionisten verenigingen werkt voor het Vatikaan, en organiseert Holocaust zoals in 1940-1945 in Duitsland en de rest van Europa, nu ook in Israel. Die muren die men bouwt, zijn niet tegen palestijnse zelfmoord terroristen, maar om de joden in Getto's te plaatsen, zoals in de Tweede Wereld Oorlog. Er hebben al verschillende genocides plaatsgevonden in Israƫl.

Dit weet ik dankzij Barry Chamish. Volgens mij is dit 100% waar, want ik weet van de Holocaust in Holland, dat de Rabbies de joden vertelde zich niet te verzetten tegen de SS, wat natuurlijk slechts was om de Holocaust sneller te doen laten verlopen, zodat er meer joden vermoord konden worden door het Vatikaan.

Barry Chamish noemt de Zionisten die voor het Vatikaan werken, Labor Zionists. Deze draaien de 10 geboden om. Mij is wel duidelijk dat infiltratie van de Joden een belangrijk onderdeel is van de Contra Reformatie, ik meen dat dit letterlijk in het Concilie van Trente was vastgelegd, ik heb dat Concilie nog niet gelezen. Maar ik weet wel wat Contra Reformatie is, en dat de Paus een Anti-Christelijke attitude naar voren brengt door de eeuwen heen. Na lezen van Openbaring, kan men weinig anders controleren, dat veel van de beschreven entiteiten betrekking hebben op het Vatikaan. Zoals ook Johannes Calvijn en Maarten Luther beweerde, het is niets nieuws.