sa·men·zwe·ring (dev; samenzweringen; samenzwerinkje)

1 geheim verbond tot het verrichten van een aanslag op iem. of iets

sa·men·zwe·rings·the·o·rie
(dev)

1 complottheorie

com·plot·the·o·rie
(dev)

1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering


Ook al draag ik een T-Shirt met als opschrift "9 11 was een inside job" denk ik toch dat het van buitenaf georchestreerd is. De operatie is echter nog steeds binnen de USA uitgevoerd. LIHOP (Let It Happen On Purpose) is dan ook (voor mij) het meest voor de hand liggende scenario. Allemaal voor nieuwe wetten en oorlogen. En geld.

See the deception

See the deception
Aanslag op Hariri, 2005 (was dit een autobom?)

zondag 18 maart 2007

Genocide in Israel

The Ringworm Children

Download
Op deze video was ik al een tijdje aan het wachten. Tot voor kort was ze niet verkrijgbaar op het internet.
De documentaire beschrijft een massavergiftiging van honderden kinderen in de jaren 50 in Israel. Het vreemde is dat deze kinderen joden waren, geselecteerd op hun ras, genaamd Sefardiem.
Ze werden uit de klas gepikt, mee naar een hospitaal genomen en met x-ray machines bestraald door Asjkenazische Joden. Wie de schuldigen zijn wordt in de video niet getoond, alleen beschreven wat er gebeurd zou zijn.
Ik had voor ik de video zag een aantal meningen van mensen gezien en ze waren redelijk vaak negatief. Toch denk ik niet dat de getuigen en slachtoffers liegen. Het lijkt me toch het onderzoeken waard.
Engelstalige review met duidelijke beschrijving en namen door Barry Chamish op conspiracyarchive.

1 opmerking:

Anoniem zei

De schuldige is het Vatikaan.

Als je Barry Chamish kent, dan zou je dat toch kunnen weten.
Als je dat niet begrijpt, heb je misschien te weinig informatie. Als dat het geval is, verwijs ik je graag door naar een vriend van Barry Chamish, Eric Jon Phelps.

http://vaticanassassins.org

Deze Joden die voor het Vatikaan werken, zijn ook te vinden in de Rotschild bloedlijn. Deze familie verwijst naar de eigenaren van al het geld in de USA. De Federal Reserve. De Rotschilds zijn begonnen als bankiers van het Vatikaan in Brittanië vlak nadat Willem van Oranje daar Koning werd, door het huwelijk met Mary Stuart 2. Dat was Willem 3, stadhouder van Holland. Deze was gevraagd Koning te worden van Engeland door de Britse Calvinisten, het was nodig voor de strijd tegen de Contra Reformatie.

Volgens mij was Willem 3 vergiftigd. De Stadhouder bedoel ik. Het was de vijand, het Vatikaan, namelijk gelukt om de body guards die Willem van Oranje had meegenomen naar Engeland terug naar Nederland te sturen, toen werd een moord gemakkelijk. Joden werden gebruikt als bankiers voor het Vatikaan in Engeland, omdat de Calvinisten niet zo achterlijk waren om bij een Rooms Katholieke Bank te lenen. Maar hoe de rest is gelopen, dat zal de maker van deze website wel bekend zijn.

De Rooms Katholieke Kerk is nu aan de macht in de EU. Privacy door Chippen zou geen probleem zijn, als het niet zo was, dat al die chips eigendom zijn van het Vatikaan. Lieden als Ruud Lubbers zijn lid van Opus Dei, lieden als Rouvoet zijn priesters die hun naam veranderd hebben, een van onze vrouwen gestolen, zodat ze als protestant infiltrant geregistreerd zijn.

Dat van André Rouvoet is overigens slechts een intuïteve ingang die ik heb. Maar dat die priesters bestaan wordt bewezen door de film van Jim Arrabito op deze pagina:
http://spirituallysmart.com/alberto.html
Misschien een leuke film voor dit blog, de film had nog minder dan 500 bezoekers, hoewel ik em al 3 keer gezien heb. Telkens weer nieuwe dingen zie ik in die film, de belangrijkste film die ik ken. Jim Arrabito is vermoord vanwege deze film, wat al bewijst hoe belangrijk de informatie is.

De Contra Reformatie preekt al in onze kerken sinds de 17de eeuw, wat de verzuiling verklaard. En verklaard de leugens van de dochters van de hoer. Staphorst onderhoudt fanatiek de Rooms Katholieke of Babylonische zondag, terwijl de Torah leert de Sabbath te onderhouden. Lieden die doen wat de Bijbel zegt, de 10 geboden van Exodus 20, worden nog steeds heksen genoemt door de papen. Die popisten noemen zich dan Calvinist, zoals Jan Peter Balkenende. Ik kan je in ieder geval garanderen dat Jan Peter Balkenende geen Calvinist is, maar een papist, handig bewezen door papistische strop om zijn nek, de verkeerde kant boven.

Rooms Katholicisme is militaire politiek, heeft niets met enige spiritualiteit van doen. Dus als je hun leugens gelooft, ben je ongeschikt bevonden door de HEERE.