sa·men·zwe·ring (dev; samenzweringen; samenzwerinkje)

1 geheim verbond tot het verrichten van een aanslag op iem. of iets

sa·men·zwe·rings·the·o·rie
(dev)

1 complottheorie

com·plot·the·o·rie
(dev)

1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering


Ook al draag ik een T-Shirt met als opschrift "9 11 was een inside job" denk ik toch dat het van buitenaf georchestreerd is. De operatie is echter nog steeds binnen de USA uitgevoerd. LIHOP (Let It Happen On Purpose) is dan ook (voor mij) het meest voor de hand liggende scenario. Allemaal voor nieuwe wetten en oorlogen. En geld.

See the deception

See the deception
Aanslag op Hariri, 2005 (was dit een autobom?)

dinsdag 17 april 2007

Even wat counterpropaganda

The French Connection deel 1: Introduction

Download
The French Connection deel 2: Hypothesis

Download
The French Connection deel 3: Who was it?

Download
The French Connection deel 4: "Truthseekers"

Download
The French Connection deel 5: Follow me

Download
The French Connection deel 6: What is a false flag?

Download
The French Connection deel 7: Sex slavery

Download
Hier zijn ze dan, de complete uitleg van Eric Hufschmid en waar hij de laatste tijd mee bezig is. Er wordt goed in uitgelegd waar "The French Connection" voor staat. Hoewel ik het lang niet altijd eens ben met hun wil ik er toch op wijzen dat zij diegenen zijn die voor de meeste frictie zorgen in de beweging op het moment. Zij zijn diegenen die overal volledig genegeerd worden, ook op wikipedia (de artikels erover verdwijnen steeds). Dat stemt tot nadenken. Van bepaalde mensen die door Daryl Bradford Smith geinterviewd zijn, weet ik dat ze betrouwbaar zijn. John DeCamp (ik heb zijn boek), Bill Still (ik heb zijn video) en Ted Pike zijn maar enkele voorbeelden. Daarom wil ik iedereen uitnodigen op hun site, in plaats van eens het nieuws, de zoveelste soap of "funny videos" te bezien op internet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zijn er geen sites die de zionistische invloed in Vlaanderen onder de loep nemen?