sa·men·zwe·ring (dev; samenzweringen; samenzwerinkje)

1 geheim verbond tot het verrichten van een aanslag op iem. of iets

sa·men·zwe·rings·the·o·rie
(dev)

1 complottheorie

com·plot·the·o·rie
(dev)

1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering


Ook al draag ik een T-Shirt met als opschrift "9 11 was een inside job" denk ik toch dat het van buitenaf georchestreerd is. De operatie is echter nog steeds binnen de USA uitgevoerd. LIHOP (Let It Happen On Purpose) is dan ook (voor mij) het meest voor de hand liggende scenario. Allemaal voor nieuwe wetten en oorlogen. En geld.

See the deception

See the deception
Aanslag op Hariri, 2005 (was dit een autobom?)

donderdag 2 augustus 2007

Wat doet europa nu eigenlijk aan de straling?

Panorama - Wi-Fi: A Warning Signal

Download
Deze documentaire had ik al een tijdje geleden gezien, en ik vond het nu wel de tijd ze eens op mijn blog te zetten. Net weer een bericht in de media over de invloed van gsm em umts op mensen. Wi-fi wordt echter vaak over het hoofd gezien.

Het half uurtje uitleg en interviews roept bij mij 1 grote vraag op: waarom zijn de limieten hier zo'n 1000 keer hoger als in communistisch (?) china. Waarom worden de maximum toegelaten waarden berekend op de thermische invloed en wordt er geen rekening gehouden met de biologische invloed van de straling op cellen? Als een gsm vanop afstand rolstoelen kan gaan besturen of medische apparatuur om zeep helpt moet je je wel vragen gaan stellen... wat is de invloed op ons eigenlijk? Feit is dat er mensen zijn die overgevoelig zijn voor de straling, en dat bepaalde landen dat ook erkennen als handicap. Wat is hier aan de hand? Deze docu wijst naar ICNIRP, (info radiogolven)

Geen opmerkingen: