sa·men·zwe·ring (dev; samenzweringen; samenzwerinkje)

1 geheim verbond tot het verrichten van een aanslag op iem. of iets

sa·men·zwe·rings·the·o·rie
(dev)

1 complottheorie

com·plot·the·o·rie
(dev)

1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering


Ook al draag ik een T-Shirt met als opschrift "9 11 was een inside job" denk ik toch dat het van buitenaf georchestreerd is. De operatie is echter nog steeds binnen de USA uitgevoerd. LIHOP (Let It Happen On Purpose) is dan ook (voor mij) het meest voor de hand liggende scenario. Allemaal voor nieuwe wetten en oorlogen. En geld.

See the deception

See the deception
Aanslag op Hariri, 2005 (was dit een autobom?)

maandag 27 november 2006

911 Mysteries, Nederlands ondertiteld

***** 911 Mysteries Nederlands ondertiteld

Download/info
Nog een nieuwe post over 911, om duidelijk te maken dat mensen over de hele wereld hier nog steeds mee bezig zijn. Is vorige maand op Google Video gezet, maar ik merkte ze nu pas op. Naar mijn mening de beste en begrijpelijkste documentaire te vinden, met interviews van mensen die daar waren en de juiste vragen over de samenzwering. Valt terug op Painful Deceptions van Eric Hufschmid, dat nog steeds niet ondertiteld te vinden is op Google Video.

Geen opmerkingen: