sa·men·zwe·ring (dev; samenzweringen; samenzwerinkje)

1 geheim verbond tot het verrichten van een aanslag op iem. of iets

sa·men·zwe·rings·the·o·rie
(dev)

1 complottheorie

com·plot·the·o·rie
(dev)

1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering


Ook al draag ik een T-Shirt met als opschrift "9 11 was een inside job" denk ik toch dat het van buitenaf georchestreerd is. De operatie is echter nog steeds binnen de USA uitgevoerd. LIHOP (Let It Happen On Purpose) is dan ook (voor mij) het meest voor de hand liggende scenario. Allemaal voor nieuwe wetten en oorlogen. En geld.

See the deception

See the deception
Aanslag op Hariri, 2005 (was dit een autobom?)

dinsdag 7 november 2006

Verkiezingen

Wij Stemmen 22november

Download
Vandaag verkiezingen in de US of A. Net een kettingbrief gekregen met deze nederland ondertitelde video. Het vat de misdaden van de laatste jaren goed samen. In Nederland is het 22 november verkiezingen, en lijst 14 is klokkenluider.

Ik heb een aantal weken geleden een email gekregen met dit artikel:
9/11-beweging plaveit de weg voor opkomend antisemitisme
Ik was aanwezig op deze conferentie op 16 september. Hoe men zo veel keer het woord antisemiet in het artikel kreeg, is mij een raadsel. Het is in ieder geval duidelijk dat conspiracydenkers met negationisten en racisten vergeleken moeten worden :s

Geen opmerkingen: