sa·men·zwe·ring (dev; samenzweringen; samenzwerinkje)

1 geheim verbond tot het verrichten van een aanslag op iem. of iets

sa·men·zwe·rings·the·o·rie
(dev)

1 complottheorie

com·plot·the·o·rie
(dev)

1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering


Ook al draag ik een T-Shirt met als opschrift "9 11 was een inside job" denk ik toch dat het van buitenaf georchestreerd is. De operatie is echter nog steeds binnen de USA uitgevoerd. LIHOP (Let It Happen On Purpose) is dan ook (voor mij) het meest voor de hand liggende scenario. Allemaal voor nieuwe wetten en oorlogen. En geld.

See the deception

See the deception
Aanslag op Hariri, 2005 (was dit een autobom?)

woensdag 5 september 2007

Bollyn geeft het eerste interview na

Dale Williams Interviews Christopher Bollyn - 2nd Hour Interview with Captain Eric May

Download/info
Na bijna 3 maansen laat Bollyn nog eens iets van zich horen, letterlijk. Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar hij staat nu recht tegenover DBS en Eric Hufschmid. Het fijne aan de situatie is dat er nu vrolijk met informatie gestrooid wordt op Bollyn's site. We zien hier bijvoorbeeld voor de eerste keer het gezicht van Daryl Bradford Smith, en daar was ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Ook grappig op het nieuws: de afgelopen 2 dagen 2 "samenzweringen" tussen moslims. Gisteren in Denemarken en vandaag in Duitsland. Zij kunnen samenzweringen uitvoeren en machtige mensen niet?

Geen opmerkingen: