sa·men·zwe·ring (dev; samenzweringen; samenzwerinkje)

1 geheim verbond tot het verrichten van een aanslag op iem. of iets

sa·men·zwe·rings·the·o·rie
(dev)

1 complottheorie

com·plot·the·o·rie
(dev)

1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering


Ook al draag ik een T-Shirt met als opschrift "9 11 was een inside job" denk ik toch dat het van buitenaf georchestreerd is. De operatie is echter nog steeds binnen de USA uitgevoerd. LIHOP (Let It Happen On Purpose) is dan ook (voor mij) het meest voor de hand liggende scenario. Allemaal voor nieuwe wetten en oorlogen. En geld.

See the deception

See the deception
Aanslag op Hariri, 2005 (was dit een autobom?)

maandag 10 september 2007

We waren daar om de aanslagen te documenteren

5 Dancing Israelis (diversions)

Download/info
Deze video dwarrelt al een tijdje rond op het internet maar niemand schijnt dit echt op te pakken als bewijs. Naar aanleiding van de documentaire "The Protocols Of Zion" geproduceerd door Marc Levin, een Amerikaanse jood, kwam dit feitje opzetten. De documentaire had ik gezien (ze is hier te krijgen) en deze bepaalde scene viel me toen ook al op.
Tijdens de aanslagen zijn 5 als arabier verklede Israelische studenten (Sivan en Paul Kurzberg, Oded Ellner, Omer Marmari en Yaron Shmuel) opgepakt. Ze waren door een vrouwtje gespot terwijl ze op het dak aan het filmen waren en, wanneer (denk ik toch) het eerste vliegtuig raakte, begonnen ze uitbundig te juichen en dansen. Het vrouwtje belde naar de politie, en ze werden opgepakt.
Een tijdje later (na blijkbaar pittige ondervragingen van de politie) werden ze teruggestuurd naar Israel. Dit alles zou natuurlijk nooit uitgekomen zijn als ze 3 van het niet zo stom waren om op een tv programma te verschijnen.
Vraagje, wat deden deze jongens daar? Wie stuurde ze daar?

Geen opmerkingen: