sa·men·zwe·ring (dev; samenzweringen; samenzwerinkje)

1 geheim verbond tot het verrichten van een aanslag op iem. of iets

sa·men·zwe·rings·the·o·rie
(dev)

1 complottheorie

com·plot·the·o·rie
(dev)

1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering


Ook al draag ik een T-Shirt met als opschrift "9 11 was een inside job" denk ik toch dat het van buitenaf georchestreerd is. De operatie is echter nog steeds binnen de USA uitgevoerd. LIHOP (Let It Happen On Purpose) is dan ook (voor mij) het meest voor de hand liggende scenario. Allemaal voor nieuwe wetten en oorlogen. En geld.

See the deception

See the deception
Aanslag op Hariri, 2005 (was dit een autobom?)

dinsdag 4 september 2007

Een nieuw boek over 9/11


Download/info
Mark Dermul brengt, volgens mij, het eerste vlaamse boek uit over 9/11. Ik ben beniewd hoeveel aandacht de media hieraan gaat geven. Ook de betoging zondag krijgt naar mijn mening een stuk minder belangstelling dan de verboden "ant-islambetoging" komende dinsdag. Ik ben nieuwsgierig wat dit gaat worden in de komende dagen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Bedankt voor de plug! Ik hoop dat het boek aanslaat bij meerdere mensen. Het is echt een boek voor '9/11 beginners', zeg maar. Ik heb getracht de complexe materie in een zeer leesbaar format te presenteren in dit boek van 186 pagina's.